SIK SORULAN SORULAR

*Üye olmamın avantajları nelerdir?

altug.com.tr’ye üye olarak, beğendiğiniz ürünleri favori listenize ekleyebilir, Satın aldığınız ürünlerle ilgili yorum yapabilir, Siparişinizin durumunu takip edebilir, İptal/iade işlemlerinizi gerçekleştirebilir, Üyelere özel kampanya ve fırsatlardan yararlanabilirsiniz.

 

*Nasıl üye olabilirim?

Ana sayfada sağ üstte yer alan üye ol  tıklayarak web sitemize üye olabilirsiniz.

 

*Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Web sitemize üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz

 

*Şifremi unuttum, nasıl yeni şifre oluşturabilirim?

Üye Giriş ekranında, “Şifremi Unuttum”a tıklayarak şifrenizi yenileyebilirsiniz.

 

*Şifremi ve e-posta adresimi doğru olarak yazmama rağmen giriş yapamıyorum, ne yapmalıyım?

Üyeliğinizi gerçekleştirdikten sonra giriş yapamamanız durumunda web sitemizde yer alan iletişim formunu doldurarak yardım talebinde bulunabilirsiniz.

 

*Üyelik bilgilerimi ve şifremi nasıl değiştirebilirim?

Üye girişi yaptıktan sonra, sayfanın sağ üstünde yer alan “Hesabım” sekmesinden hesap bilgilerinize ulaşabilir, üyelik bilgilerinizi ve şifrenizi bu sayfadan değiştirebilirsiniz.

 

*Üye olurken kullandığım e-posta adresimi nasıl değiştirebilirim?

Kayıtlı e-posta adresinizi değiştiremezsiniz.

 

*Kayıtlı adreslerimi nasıl değiştirebilir veya yenisini ekleyebilirim?

Üye girişi yaptıktan sonra, sayfanın sağ üstünde yer alan “Hesabım” sekmesinden hesap bilgilerinize ulaşabilir; kayıtlı adres bilgilerinizi ‘’Adres Defterim’’ alanından değiştirebilir veya yeni adres ekleyebilirsiniz.

 

*Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Ana sayfada sağ altta yer alan İletişim sayfasında iletişim formunu doldurarak üyelik iptalini talep edebilirsiniz.

 

ALIŞVERİŞ

*Türkiye’nin her yerinden alışveriş yapabilir miyim?

Türkiye’nin her yerinden web sitemizi ziyaret edip alışveriş yapabilirsiniz.

 

*altug.com.tr’ye mobil cihazlardan ulaşabilir miyim?

Web sitemize mobil tarayıcılarınızdan ulaşabilirsiniz.

 

*Telefonla sipariş verebilir miyim?

Maalesef, telefon ile sipariş verilememektedir.

 

*Satın almak istediğim ürün hakkında ayrıntılı bilgiye nasıl ulaşabilirim?

Ürün sayfalarında ‘’Ürün Özellikleri’’ bölümünde ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz. Farklı bilgi talepleriniz için iletişim sayfasından ilgili formu doldurarak gönderebilirsiniz.

 

*Satın almak istediğim ürün tükenmiş, ne yapmalıyım?

Web sitesi üzerinde anlık stok değişiklikleri olabilmektedir. Beğendiğiniz ürünün sayfasında bulunan “Gelince Haber Ver” butonuna tıklayarak ürün geldiğinde tarafınıza bilgilendirme e-postası gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

 

*Daha sonra satın almak için ürünleri ayırtabilir miyim?

Maalesef, ürün ayırtma hizmetimiz bulunmamaktadır.

 

*Aradığım ürünü bulamıyorum, ne yapmalıyım?

Aradığınız ürünü web sitemizde yer alan   kutucuğu yardımıyla arayabilirsiniz.

 

*Hediye paketi yaptırmak istiyorum, mümkün mü?

Ücretsiz olarak hediye paketi yaptırabilir ve hediye notu ilave edebilirsiniz.

 

*altug.com.tr ’deki fırsatlardan nasıl haberdar olabilirim?

Web sitemize üye olurken onay verdiğiniz takdirde kayıtlı e-posta adresinize sitemizdeki fırsatlar ve gelişmeler hakkında bilgilendirme gönderilmektedir. Dilerseniz, üye olmadan ana sayfamızda sağ alt köşede bulunan ‘E-BÜLTEN KAYIT’’ bölümünden e-bültene kayıt gerçekleştirebilirsiniz.

 

*Mağazanız var mı?

Online mağazamız dışında, İstanbul Etiler ve Bursa Nilüfer’de mağazalarımız bulunmaktadır. Tüm mağaza adreslerimize buradan ulaşabilirsiniz.

 

ÖDEME

*Alışverişimde hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim?

altug.com.tr üzerinden banka kartı, kredi kartı veya EFT / Havale ile alışveriş yapabilirsiniz.

 

*Kredi kartına taksit imkânı bulunuyor mu?

26458 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmeliğin 26. maddesinin yedinci ve sekizinci fıkrası gereği kozmetik alanına giren online sitemizde taksit uygulaması bulunmamaktadır.

 

*Kapıda ödeme yapabilir miyim?

Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

 

*EFT ya da havale ile ödeme yapabilir miyim?

EFT ya da havale ile ödeme yapabilirsiniz.

 

SİPARİŞ & TESLİMAT

*Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Üye girişi yaptıktan sonra, sayfanın sağ üstünde yer alan “Hesabım” butonundan sipariş bilgilerinize ulaşabilirsiniz. 

 

*Satın aldığım ürünler ne zaman kargoya teslim edilir?

altug.com.tr üzerinden satın aldığınız ürünler,  2 iş gününde hazırlanıp adresinize kargo ile gönderilir.

 

*Sipariş sonrasında teslimat adresimi değiştirebilir miyim?

İlgili ürünlerin gönderimi gerçekleştirilmediyse, İletişim sayfasında yer alan iletişim formunu doldurarak adres değişikliği talebinizi iletebilirsiniz.

 

*Türkiye’nin her yerine gönderim yapılıyor mu?

Gönderim alanları dahilinde, Türkiye’nin her yerine gönderim yapılmaktadır.

 

*Yurt dışına teslimat yapıyor musunuz?

Şimdilik sadece Türkiye sınırları içerisinde teslimat gerçekleşmektedir.

 

*Resmi tatil günlerinde teslimat yapıyor musunuz?

Resmi tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.

 

*Siparişim hangi kargo firması ile teslim edilecek?

Siparişiniz operasyonel süreçlere göre, anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo veya Aras Kargo ile teslim edilecektir.

 

*Kargo ücreti ne kadar?

Kargo ücretleri ilgili kargo firmaları tarafından belirlenmekte olup, verilen siparişin ağırlığına göre değişmektedir. 1000 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir. 

 

*Siparişimin teslim süresi geçmesine rağmen siparişim bana ulaşmadı. Ne yapmalıyım?

Web sitemizdeki iletişim formunu doldurarak bilgi ve destek talep edebilirsiniz.

 

*Siparişimi teslim alırken neye dikkat etmeliyim?

Siparişinizi resimli bir kimlik ibraz ederek, imza karşılığı kargo görevlisinden teslim alabilirsiniz. Lütfen ürününüzü teslim alırken kargo kutusunu açınız; içeriğinin eksiksiz ve hasarsız olduğundan emin olunuz. Herhangi bir aksilik durumunda kargo görevlisine hasar tespit tutanağı tutturarak ürünü geri gönderiniz. Müşteri Hizmetleri departmanımız size yardımcı olacaktır. 

Teslimat sırasında bizzat kendinizin adreste bulunmaması halinde, siparişiniz teslimat adresinde bulunan kişiye, resimli kimliği kontrol edilip imzası alındıktan sonra teslim edilmektedir. 

 

*Siparişimin faturası gelmediğinde ne yapmalıyım?

Siparişiniz size ulaştığında yaptığınız kontrolde faturanızın size ulaşmadığını fark ederseniz, lütfen ilgili görevliden faturanızı isteyiniz. Faturanızın size teslim edilmemesi halinde, lütfen görevli kişiye tutanak tutturarak durumu en kısa sürede web sitemiz üzerinde bulunan iletişim formunu doldurarak konuyu  Müşteri Hizmetleri departmanımıza bildiriniz.

 

İPTAL & İADE

*Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

İlgili ürünlerin gönderimi gerçekleşmediyse, iletişim sayfasında yer alan iletişim formunu oldurarak iptal talebinizi iletebilirsiniz. Siparişinizin gönderimi gerçekleştiyse, iptal işlemi gerçekleştirilemez. Bu durumda, siparişiniz tarafınıza ulaştıktan sonra iade talebinde bulunabilirsiniz.

 

*Siparişimi ne kadar sürede iade edebilirim?

İade şartlarına uygun olması koşuluyla, yasal cayma hakkı ve iade süresi 14 gündür.

 

*Ürünü iade koşulları nelerdir?

Ürünlerin tarafınıza tesliminden itibaren 14 gün içinde hiçbir sebep göstermek zorunda olmaksızın cayma hakkına sahipsiniz. Cayma hakkınızı kullanmak için 14 günlük süre içinde telefon, e-posta veya iletişim sayfasında yer alan iletişim formu ile bildirimde bulunulması ve ürünün Mesafeli Satış Sözleşmesi hükümleri çerçevesinde cayma hakkı kullanımına uygun tekrar satışa arz edilebilir nitelikte olması gereklidir.

 

*Ürünü nasıl iade edebilirim?

Hesabım butonundan ‘’Siparişlerim’’ sekmesinde, ilgili siparişinizdeki ürünü/ürünleri ‘’Kolay İade’’ butonuna tıklayarak iade talebinizi iletebilirsiniz. Ürünü adresimize ücretsiz kargo ile gönderebilirsiniz.

 

*İade etmek istediğim ürünü hangi adrese göndereceğim?

İade Adresi: Nisbetiye cad. No:104 34337 Etiler Beşiktaş / İstanbul

 

*İade ettiğim ürünün bedeli kartıma ne zaman geri ödenir?

İade etmek istediğiniz ürün/ürünler iade adresine ulaşıp talebiniz onaylandıktan sonra ödeme iadesi en geç 1 - 3 iş günü içinde  yapılmaktadır. Ödeme iadenizin hesabınıza yansıma süresi bankanızın çalışma prensibine göre farklılık göstermektedir.

 

GÜVENLİK

*Kişisel verilerimin gizliliği nasıl sağlanıyor?

altug.com.tr adresinde bulunan üyelik formları, mal veya hizmet satışı sırasında iletilen bilgiler, faaliyet dışı hiçbir amaçla kullanılmamakta ve faaliyet dışı üçüncü kişilerle paylaşılmamaktadır

 

*Kredi kartıyla alışveriş yaparken güvende miyim?

Kredi kartı bilgileriniz altug.com.tr tarafından saklanmamaktadır.

 

*3D Secure nedir?

3D Secure, internetten güvenle alışveriş yapılabilmesi için Visa ve MasterCard tarafından geliştirilmiş olan bir kimlik doğrulama sistemidir. Bu sistemle hem kart sahipleri hem de üye iş yerleri, internet dolandırıcılıklarına karşı güvence altına alınmıştır. Sistemin, Visa kredi kartı kullanımı için hazırlanan uygulamasına "Verified by Visa", MasterCard kredi kartı kullanımı için hazırlanan uygulamasına ise "SecureCode" denir. BKM (Bankalararası Kart Merkezi)’nin internet sitesinden, 3D Secure uygulaması hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Gizlilik ve Çerez Politikası ile ilgili bilgiye sayfamızdan erişebilirsiniz.